HR Administratief Medewerker (hybride)
Wil jij werken in een hecht HR-team waar je niet alleen administratief sterk moet zijn, maar ook de kans krijgt om het HR-vak écht te leren? En lijkt volledig thuiswerken, met één vaste kantoordag op dinsdag, jou ideaal? Dan is dit dé kans voor jou!
Amsterdam
⋅
€3250 – €4000
⋅Full-time
⋅32 – 40 uur
⋅Hbo
⋅Office
Amsterdam
Full-time
€3250 – €4000
40
Hbo
Office
Wat ga je doen?
Als HR Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor een correcte en actuele HR-administratie.
Je werkt in een hechte en behulpzame HR-club, waar collega’s voor elkaar klaarstaan en er veel ruimte is om het vak verder te leren. Thuiswerken is de standaard, maar op dinsdag komt het team samen op kantoor; dit is jullie vaste verbindingsdag.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Ervoor zorgen dat nieuwe medewerkers tijdig hun contract ontvangen en dat alle instroomprocessen soepel lopen;
- Correct en tijdig verwerken van HR-mutaties;
- Bewaken van overzicht en voortgang binnen de HR-administratie;
- Actief meedenken over verbetering van HR-processen;
- Opstellen van rapportages op basis van HR-data;
- Je bent het aanspreekpunt voor Recruitment, HR-Businesspartners en Salarisadministratie.
Wat krijg je ervoor terug?
Als HR Administratief Medewerker krijg je het volgende:
- Een salaris tussen €3.250 en €4.000, afhankelijk van kennis en ervaring;
- Volledig thuiswerken, behalve op de vaste teamdag op dinsdag;
- 26 vakantiedagen + 8,33% vakantiegeld;
- Thuiswerkvergoeding + Reiskostenvergoeding voor de kantoordag;
- Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband;
- Goede pensioensregeling;
- Deelname aan een vitaliteitsprogramma;
- Een leuk, gezellig en hecht team;
- Mogelijkheid om door te groeien naar HR Business Partner.
Kortom; een afwisselende baan met doorgroeimogelijkheden.
Wat heb je ervoor nodig?
Voor de functie van HR Administratief Medewerker neem je het volgende mee:
- HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 2-5 jaar ervaring in een HR-administratieve rol (Sterke basis voor rekenvaardigheid);
- Ervaring met salarisadministratie is een grote pré;
- Goede Microsoft Office-vaardigheden (met name Excel en Outlook);
- Sterk cijfermatig inzicht en comfortabel werken met data en rapportages;
- Nauwkeurig, analytisch en stressbestendig;
Waar kom je te werken?
Onze opdrachtgever is een professionele, mensgerichte organisatie waar jaarlijks veel nieuwe medewerkers instromen. De HR-afdeling bestaat uit een kleine, leuke en hechte groep collega’s die samenwerken met humor, aandacht en betrokkenheid. De cultuur is warm, nuchter en gericht op kwaliteit en continue verbetering. Je krijgt hier de ruimte om te leren, verantwoordelijkheid te pakken en procesmatig mee te bouwen.
Enthousiast? Wat nu?
Wil je meer weten over de functie van HR Administratief Medewerker? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Hopelijk tot snel!
#DUSzoekt-HR-Administratief-Medewerker
Sollicitatie Procedure
Wat kun je verwachten?
1. Solliciteren
2. Reactie
3. Kennismaking
4. Gesprek
5. Aangenomen