Met vele jaren ervaring in de Bouw, Groen, Infra & Techniek en veel contacten in de uitzendbranche willen wij ons onderscheiden. Dit doen wij door mensen te selecteren op aantoonbaar vakmanschap.

Aanpakkers

Uitzenden en detacheren

Direct beschikbare flexwerkers bieden de uitkomst om slagvaardig te blijven bij bijvoorbeeld een groot project of langdurige uitval van vast personeel.

Werving en selectie

Het kost vaak veel tijd om een vacature in te vullen. Tijd die u juist niet hebt bij een personeelstekort. Wij nemen u een hoop werk uit handen door de voorselectie te doen. Dit alles op basis van no cure no pay.

Vakantiemedewerkers

In vakantieperiodes is uw vaste personeel niet altijd beschikbaar. Toch moeten de werkzaamheden in uw bedrijf worden voortgezet. Wij zoeken graag naar de vakantiemedewerker die u een handje komt helpen.

Bemiddelen

Werken voor een kundige en betrouwbare opdrachtgever kan soms veel tijd vergen, maar dat heb je niet als zelfstandig ondernemer. Daarom bemiddelen wij je graag aan een betrouwbare opdrachtgever. Uiteraard doen we dit conform de DBA wetgeving.

  • 2011

    Oprichting DUS Dienstverlening BV.

  • 2012

    Eerste medewerker!

  • 2013

    NEN 4400 & VCU certificaat!

  • 2014

    Nieuw kantoor te Schoonhoven.

  • 2017

    Jasper kickstart DUS Bemiddeling & 1e prijs (Flexmarkt Ranglijst 2017)

  • 2018

    2e keer winnaar Flexmarkt Omzetranglijst 2018.

  • 2020

    Nieuw kantoor! Opaalstraat 2, Schoonhoven.

Onze aanpak

Ervaring

Het kost veel tijd om een vacature goed in te vullen. Allereerst moet u geschikte kandidaten weten te vinden en vervolgens heeft u de tijdrovende taak om een selectie te maken en precies de juiste kandidaat eruit te plukken. Daarom kunt u dat werk beter overlaten aan de mensen die niet alleen ervaringen hebben met dergelijke processen, maar ook goed bekend zijn met de sectoren waarbinnen u kandidaten zoekt. Dat scheelt u kostbare tijd en het haalt bovendien een hoop onzekerheid weg.

Netwerk

Als uitzendbureau is het namelijk onze ambitie om in contact te komen én te blijven met kundige vakmannen. Zo hebben wij in de loop der jaren een netwerk opgebouwd in de bouw, de techniek, de infrasector en de groenvoorziening. Hierdoor weten we precies wat er te halen valt op de markt. Een dampende kop koffie en een goed gesprek is onze minimale vereiste om de sollicitant eens op gepaste wijze aan de tand te voelen. Om te komen tot een juiste match moet de man of vrouw wel de gepaste screening krijgen, want wij houden niet van een "lucky shot" op uw organisatie.

Ons team

Arjan Hoek
Directeur eigenaar
Jasper Hoek
Directeur eigenaar
Leon Wolf
Commercieel directeur
Ernst Pouwelse
Allround marketeer
Peter de Groot
Financieel medewerker
Igor Koster
Administratief / VG medewerker
Lilian Hoek
Administratief medewerkster
Boaz de Jong
Administratief medewerker

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van deze website en daarbuiten te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en de relevantie van het aanbod te verhogen. Klik op akkoord om aan te geven dat je instemt met ons privacy statement en cookieverklaring.