De website wordt geladen...

x
kan ik je ergens mee helpen?

Assistent Projectmanager

Wil jij graag betrokken zijn bij de mooiste projecten? En van een goed begin tot de juiste oplevering een belangrijke schakel zijn? Dan zoeken wij jou!

Krimpen aan den Ijssel

€3000 – €4000

Full-time

32 – 40 uur

Hbo

Office

Krimpen aan den Ijssel

Full-time

€3000 – €4000

40

Hbo

Office

Krimpen aan den Ijssel

€3000 – €4000

Full-time

Wat ga je doen?

In de offertefase ben je bezig met de scope door te nemen met de Verkoopafdeling. Je kijkt de voorcalculatie na en checkt de scope. Bij parallelle projecten bespreek je de revisieronde van ingediende documentatie, hiernaast laat je Inkoopspecificaties opstellen. In samenspraak met de Inkoper en Projectmanager organiseer je de inkoop van uiteenlopende componenten. Verder houd jij je bezig met:

  • Regelen dat klant toeleveringen volgens schema leveren;
  • Deelnemen aan wekelijkse voortgangsmeetings en in overleg met projectmanagement de planning bewaken;
  • Bij ingekochte montage planning monitoren, in contact met projectmanagement. Coördineren van transport en verzorgen van de transportdocumenten (EU, VK en in toekomst wereldwijd). Op korte termijn wordt dit overgenomen door een Logistiek Coördinator;
  • Technische specificatie (laten) opstellen en ter goedkeuring aanbieden aan de klant;
  • Zelfstandig of in samenwerking met de document controller de documentatie en certificaten bij leveranciers opvragen, controleren en documenteren;
  • Organiseren van montagedocumenten. Assisteren van de Projectmanager en Document Controller met complete documentatie controle.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Je krijgt een salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 per maand, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • De juiste secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • De mogelijkheid om door te groeien binnen de organisatie;
  • Je komt te werken binnen een hecht team met een leuke werksfeer;
  • Er worden regelmatig personeelsactiviteiten georganiseerd;
  • Het ultieme doel is om bij deze opdrachtgever in vaste dienst te treden.

Wat heb je ervoor nodig?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt inmiddels 2-5 jaar werkervaring;
  • Je bent nauwkeurig en hebt doorzettingsvermogen;
  • Proactief zijn is geen probleem voor jou en je bent in staat de juiste prioriteiten te stellen;
  • Je bent communicatief vaardig en bent oplossingsgericht;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Je hebt financieel inzicht en weet welke financiële keuzes en gevolgen aan een project zitten;
  • Heb je een technische achtergrond? Dan is dat een pré! In het bezit van VCA (VOL)? Ook een pré;
  • Ten slotte is Kennis van MS Projects en het ERP systeem ISAH een pré.

Waar kom je te werken?

Onze opdrachtgever, gevestigd in de Alblasserwaard, is een dynamisch bedrijf die zich richt op de aanpak van geluidsproblemen. Als specialist werken ze aan uiteenlopende projecten in binnen- en buitenland van advies en engineering, tot productie en montage. Ze realiseert complete projecten op maat en geluidsoplossingen bestaan o.a. uit geluidsisolerende omkastingen en containers, geluiddempende ventilatiesystemen, geluidwerende deuren en geluiddempers.

Enthousiast? Wat nu?

Wil je meer weten over de functie van ‘Assistent Projectmanager’? Solliciteer dan direct via de sollicitatiebutton. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Hopelijk tot snel!

Sollicitatie Procedure

Wat kun je verwachten?

1. Solliciteren

2. Reactie

3. Kennismaking

4. Gesprek

5. Aangenomen

ANDERE VACATURES.